T O P

Game Thread: Game hub/RedZone Week 2

Game Thread: Game hub/RedZone Week 2

Clashur

Today I transform into a Lions fan. Don't scoff at the Goff!


Chaos1917

Brother do not turn to the dark side


Randyd718

Who's got the clip of Lamar's flipping TD


Chimp_Meat_Taco

Of course you go for it, always always always swing the hammer if it's the last nail in the coffin.


Sargentrock

Funny thing is Harbaugh totally asked him if he wanted to go for it and they had a great shot of it in the game--which was pretty cool


Themanthelegend8

Lamar you wanna go for it?


Sargentrock

"Yes. Yes, coach, I do."


pollotropichop

Lets go for it


Face_first

Indeed he did


scarykicks

Damn good day of football. Good games all around.


Supergamingpotato

From a texans fan no. Our team got massacred injury wise and if tygod didnt go down we might have won. :(


Sargentrock

I made a lot of money off you guys today--that spread was insane, though yeah the injury made the spread a lot closer than it would have been.


Supergamingpotato

I had money on the texans money line :(


Sargentrock

Ballsy move--if Taylor hadn't gotten hurt you might have made good.


AnyForever1078

While the rest of the world goes to hell, I'm glad football has risen to the occasion so far this year and provided wonderful entertainment


LJ_The_Viper

Why did they keep saying things like "this was not a good start for Edwars-Helaire's rookie year"


SofaLegend

I thought that was awkward as well. I'm pretty sure he played last year.


unexpectedreboots

Dude started 13 games last year lmao


LJ_The_Viper

He 100% played last year. He was on my fantasy league and got me a lot of points through out the year.


TommenBrady

Ratings for this gonna be nuts


Sargentrock

Harbaugh will need a seat next to him on the flight home for his balls


RawCyderRun

He lives about a half-hour drive from M&T Bank Stadium ;)


Sargentrock

Call an extra UBER for his balls!


[deleted]

[удалено]


Sargentrock

IN THAT CASE MAKE IT A DOUBLE!


GetWet28

Wow


tigerpawn

Great comeback


BerkeleyFarmGirl

Now that was a game worthy of the Sunday Night marquee.


Cyrus99

holy shit what a football game that was


capsaicinluv

If Browns didn't fuck it up last week, KC could have been 0 - 2 lol


Tyler927

FUCK YEAH!!


FragrantWarthog6

GUTS OF A SAILOR


PlatypusBear69

Oh my God


BerkeleyFarmGirl

That was a ballsy call


pauldt69

wild day of football


hellothere_696969

LaMaR SuCKs


TheLandFan

He does lmao


lasagnakilla

How could you have watched the game and have the take of him “sucking”


hellothere_696969

Nice copium Why do you have such a hate boner for him


hypotheticalcross

LFG


PlatypusBear69

Go for it you cowards


thegandork

GO FOR IT


[deleted]

[удалено]


PlatypusBear69

Way to make something about race that had nothing to do with race.


Jellee12

Ohhhhhhhh


Ezzy1998

Damn!


3690622hjkx

Those air Jordan cleats that helaire has are pretty sweet


PlatypusBear69

Oh my fuck


MinerKing13

You flew too close to the sun chiefs


drax514

AHAHAHAHAHAHAHAH Get fucked Chiefs


pachogamez

LMAO Come with us to the bottom of AFC West my dear Chiefs


Uniqueusernameyboi

I don’t like the bottom either :(


TheLandFan

Wow.


shitsfuckedupalot

We're gonna get our asses kicked on Thursday lmao


FirstArbiter

You’ve already proved the haters wrong. They can’t do anything to you anymore.


shitsfuckedupalot

This is true. I think it will actually be a pretty good game because our run game by committeee (DJ, Lindsay and Ingram) is pretty good and so it's McCaffrey, and I like an ole fashioned run off.


BerkeleyFarmGirl

OH MY GOD


jamfan40

CEH to the doghouse


itwasafluke

OH MY GOD


Sox857

I have 2k in my bank account


RewTK

Congrats! Now do 3k


itwasafluke

No 2 point conversion killed them


MinerKing13

Let em catch it and then just get some linemen to pick the guy up and run him into your own endzone so they can't drain the clock lol


hellothere_696969

What should my house budget be with a 88k per year salary?


Draken_S

That's about 6000 a month after taxes. So 2000 including mortgage, utilities, property tax and insurance.


Gray_Fox

damn i wanna pay taxes where you do


Draken_S

KCMO - 26% of my income went to taxes, including local, state and federal - but not including property tax.


boredcentsless

At 88k you're bringing in closer to 4k/month


Draken_S

I make 77 and bring in 4800 after taxes and health insurance, varies by state I'm sure but it's not 4k unless you live somewhere with very high taxes.


boredcentsless

That would be distressing. I'm making 84 and take home 1970 bi weekly, but I live in MA which is very tax heavy


MinerKing13

May be smart to just let em score quick so you have more time...


Dismal_News183

Um. That's just too easy for KC.


shimapance

Great Game. Even Better Smirnoff Raspberries


Zloggt

There are people leaving already? Damn…why do so *now*?


MinerKing13

If we're talking game theory, going for 2 each time was the right call. Can't just look at the result


MinerKing13

Credit to the Ravens, I think everyone had counted them out


hellothere_696969

Can someone explain to me why Lamar gets so much hate as a player? Everyone always says then when he gets paid the ravens are toast. This dude is incredibly talented.


Dismal_News183

People like to shit on anyone who thinks they know better.


UsernameHasBeenLost

It's mainly because of past running QBs getting injured and diving off a cliff production-wise. Most recent examples are Cam and RG3. With how ridiculous QB contracts are, you're potentially fucking yourself as a team by tying up a bunch of cap for a a player that can blow up at any minute. That said, Lamar is awesome and seemingly different than Cam (much more physical running style than Lamar) and RG3. He's fun to watch, I hope he stays healthy and gets paid.


saboay

Talent doesn't always translate to actual performance. He's fun as hell to watch, super elusive and can make plays with his legs, but not with the ball in his hands.


AgentOrangeAO

Oh guarantee that flip is going to come back to haunt him. Don't taunt the Chiefs


StarvedRock314

They're down *FIVE!* Everyone is going for it on 4th here, Al!


____whatever___

KC cannot stop the run


Dahki

Lamar is greased up deaf guy


____whatever___

Someone fire Baltimore’s OC


takkdatazzup

This is boring af. Stop running and start throwing


gtdinasur

Andy Reid chewing that gum should be a meme


____whatever___

Why would they pass?


Fukyou22

Lol at Joe Buck saying “I don’t know what penalties are anymore”


Dahki

Clete blakeman wants to be Ed hochuli very desperately


StarvedRock314

Bruh


x4candles

As a Browns fan that is a BS penalty that would happen to us, but I am glad that it went against the Ravens. On the other hand, the Chiefs are the only ones who get that call.


Impossible_Guess8232

Does anyone know what the reasoning for the new taunting rule is? Like who is this for? I don’t understand why they added it


BuckfuttersbyII

John Mara, the Giants owner, made a huge push for it. Dude is the epitome of a stodgy boomer.


[deleted]

They're 5 year olds playing little league and might get their feelings hurt.


Broncos979815

gotta remind them Ol Rog is in charge. Can't have the inmates running the asylum.


LionoftheNorth

Someone might get their feelings hurt.


Jellee12

What are you doing!?!?!!


ramboost007

Song?


Jellee12

Come on ravens do it


NebraskaViking

THE FIX IS IN!!!!


rolltide_130

Sometimes I swear Mahomes is too talented for his own good He dicks around and then is suddenly in a hole he can't get out of because he thought he was literally god


ND_Townie

Save it for FS1


tallpaleandwholesome

Things is... It's working way more often than it's hurting


ND_Townie

1 timeout left in the 3rd quarter sick


frigzy74

Sure looked like Mahomes elbow hit the ground before he released that ball.


ramboost007

Zero calorie soda is a compromise


Dahki

Kroger got 60 cent cola oh zero two liters which is basically coke zero. Goes great with rum


Littlebelo

I have no idea what to think of the AFCN this year. Browns played the chiefs so well and then looked like they regressed 2 years on defense this week. Ravens and Steelers both lost close ones to the raiders who are either a huge breakout team or just exposing our division for bad defense. On top of that both ravens and Steelers are absolutely riddled with injuries now. Cinci looked beautiful last week and then Joe collapsed against an admittedly solid bears defense.


ND_Townie

Sounds like normal AFC north bullshit


peanut_butter_zen

Jesus Christ, sorensen is not overlooked, they jerk this guy off every friggin game


Jesotx

Punter looking like Neymar out there.


BoopBoopLucio

That’s not roughing??


PittStateGuerilla

He didn’t even touch the punter.


BoopBoopLucio

Your stream was behind. I was talking about the Lamar hit later


beer-goggles

He might be talking about the play before that when they slammed Jackson after the whistle.


NebraskaViking

Refs breaking their necks to suck ketchup’s dick


Icy-Passenger-1503

KELCE HAD THE FUCKING SECRET SERVICE CONVOY TO THE FUCKING END ZONE!!!!!


Icy-Passenger-1503

Marlon Humphrey looking a little overrated these first 2 games


greatgregru

@NFL officiating: ኃጢአተኛ ነፍስህ ከመዳን በላይ ናት እናም ሰላምን ወይም ሥቃይን አታውቅም ፣ የንስሐ ቅዝቃዜ ብቻ አብቅቷል ፣ ምክንያቱም ኃጢአቶችህ ከማንኛውም ተልእኮ የላቀ ስለሆነ ፣ መጨረሻው ቀርቧል ፣ የኃጢአት መርከቦች Your sinful soul is beyond salvation and you know no peace or pain, only the cold of repentance is over, because your sins are greater than any mission, the end is near, the ships of sin


nanesaba

You guys are deep in the matrix … I wish I could mindlessly enjoy these games but the almighty dollar (as usual) ruins it for me . Imagine If pro sports weren’t fixed


UsernameHasBeenLost

That T Mobile ad was as awful as their service


daveman11q

Ohh baby that's some nice padding on Lamar's passing yards 😩


Fukyou22

Seems like there has been more blown coverages than normal these first two weeks.


Golf_Is_A_Fake_Sport

Younghoe Koo- 11 Points. Rest Of Atlanta - 18 Points. Basically half his team. 😎😎😎


InferiousX

Ravens ain't gonna do what we all need them to do here, are they?


I_POO_ON_GOATS

It's honestly more engaging when our D is on the field. I get nervous and feel like I have to actively pray to get a stop. Offense? We're scoring. It's strange when we don't but that's not often. The muffed snap was an anomaly. Very privileged feeling to have.


UsernameHasBeenLost

Imagine having an offense that scores. Couldn't be me


Pixel2_Bro

WHAT WAA THE SONG RIGHT BEFORE COMMERCIAL BREAK


Nicotine_patch

Were you able to find out? I was also curious.


Pixel2_Bro

No best I can think of is use some music identify app after rewinding but I'm on a stream so cant


FunImprovement166

After such a wild weekend of football I just gotta be fancy like Applebeeeeeeee's on date night


SuperCD7478

Duvin Devernay


Apollo_Krill

What's going on with the video review? They are fucking up big time.


bombinabackpack

Drew Bree's suit doe 👀


cossack190

with our injuries it's not gonna be us, but if this chiefs defense doesn't improve then an afc team is going to knock them off this year


cossack190

the early interceptions are the story of that half unfortunately. I feel fine about how basically everyone has played except for Lamar, hopefully he can continue to play better than he did to start this game.


2bears1cup

What's it like having good special teams?


mkd26

Vikings fans collectively salivating at tucker https://youtu.be/k-eKh1oeY0c


_unsourced

We would ruin him too


ivegottheshits

we get to win


2bears1cup

Oh


Zloggt

>”BRB Lemme Get Some Cable” Never write those words ever again


greatgregru

Just getting home from the game and drunk as shit, fuck you refs.


livejamie

Attaboy


Hartzler44

Ravens are in danger if the Chiefs score on their opening drive. Can't see them scoring fast enough to have enough possessions in the second half to come back!


commandermatt21

The Chiefs have a bad defense Every 60 seconds in Africa, a minute passes


heavyshtetl

Mitochondria, huh?


ShextMe

When the chiefs don’t score on a drive, it feels as lame as punting in madden.


LewisMelican

Go chiefs


r_politics_is_asshoe

FRIENDLY REMINDER TO THOSE WHO WATCHED THE TITANS VS HAWKS GAME. Refs can eat my ass and THAT WAS A SAFETY.


livejamie

Julio looked in bounds as well


r_politics_is_asshoe

Yes. Fuck the refs lol


TheLandFan

Still can’t fathom how they didn’t call that a safety.


r_politics_is_asshoe

Refs obviously forgot to WEAR THEIR DAMN GLASSES today.


rminor205

Lol his toe, his concussion, the o-line. Waaaahhhh


codizer

Stahhp. That was one of the worst lines in the history of the game.


CankleSteve

It absolutely was not. 2017 Broncos o line would like a word.


codizer

Haha true. I said one of the...


LewisMelican

Brett Reach drafted a 4.6 Darren Sproles in the first round and Chiefs fans still defend the pick


StrongbowPowers

There aren't Earthquakes on Mars because Mars has no plate tectonics, idiot


Dianwei32

I don't know what the fuck prompted this comment, but I love it.


livejamie

The word “quick” in quicksand is derived from the older more fundamental usage meaning “alive” as in moving, not its more modern connotation “rapid"


smokedspirit

there's no plates but there are flying saucers lol


PhysicsIsWhyIDrink

I’m rooting for the chaos


PrimaryPuzzleheaded5

Who cares if it’s in the tackle box? Didn’t get back to the LoS.


suicidebaneling

If the Chiefs score here, just call it a game. You can't go 2 scores down against Mahomes.


BlankeSpace

Good call.


Curlybrac

Is La Brea a good show?


Civil-Big-754

It hasn't premiered yet. But it looks pretty bad to me. I pretty much never watch dramas on the main networks. Just usually very generic.


Hartzler44

Is it just me, or does Gronk kind of sound like Cookie Monster in his commercial?


Curlybrac

Acts like one too


GifelteFish

This has to be the most interceptions in one Sunday